lørdag den 10. september 2011

Den der guitar

Som typen der har valgt musik som kunstnerisk fag og som har gået til kor i snart seks år, gik det op for mig for godt et halvt år siden at jeg nok ville få meget glæde ud af at kunne spille et instrument... 

I starten gik det også fint, jeg lærte mig selv at spille nogle sange, gik meget op i det det første stykke tid...
Men nu, så er der bare ikke så meget fremskridt, det er selvfølgelig min egen skyld, jeg vælger ikke at gå til undervisning, men jeg føler bare ikke jeg har tiden..

Men noglegange når jeg er gået rundt og sunget hele dagen, eller min far og jeg har haft en halv times, far-spiller-jeg-synger, fortryder jeg virkelig at jeg ikke gør mere ud af at lære mig selv at spille på et instrument. 

Men indtil videre spiller jeg på amatørniveau, og kigger med misundelse på dem fra mit musikhold der har spillet på deres instrument i ti-tolv år. 

Men måske sker det en dag, og måske kan jeg få tid til at lære det, når jeg kommer på plejehjem!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar