fredag den 9. september 2011

Lige nu er det Jamie Woon

HYHY - fik i dag sendt et link fra min rigtig gode veninde til sangen "Night Air" der er lavet af Jamie Woon.

Efter det har jeg ikke hørt andet end hans sange i fire timer... Afhængig kan man jo altid blive..

Jeg er en af de typer mennesker der hører alt fra Arctic Monkeys, til Odd Future til titelsangen fra Herkules.

Men lige nu er det Jamie Woon der er på programmet, så da jeg havde hørt "Night Air" på repeat i en time, blev jeg nødt til lige at slå ham op på wiki, og til min store skuffelse har han ikke den helt vilde historie, jeg hæftede mig dog ved det at han har en kinesisk far og en irsk mor, sjov sammensætning var det første der slog mig.

Så nu vil jeg give jer et link til den sang der ramte mig "hårdest" og fik mine følelser op til overfalden:

Gør jer selv en tjeneste og hør den!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar