fredag den 23. september 2011

I am thankful for laughter, except when milk comes out of my nose. ~Woody Allen

Jeg er heldig.
Jeg fundet en af de personer jeg kan være mig selv med.
Jeg har fundet min soulmate kan man vel sige, selvom det er lidt corny.
Jeg har fundet noget ret unikt.

Da vi var på langeland i sommerferien i en uge, oplevede jeg hvordan det er at kende en person 100%. Vi havde aftener hvor vi lå på en øde badebro og kiggede op i den mørkeblå himmel og snakkede om døden og kærlighed og alle sådan nogle teenage-dybe emner.
Jeg oplevede formiddage hvor vi spillede backgammon i fire timer, uden at komme til at kede os, fordi vi bare hvilede i at være sammen.
Jeg oplevede lange dage hvor vi snakkede om ingenting;
"Mit hår sidder sjovt i dag"
"Det gør mit også"
"Tænk hvis vi har sådan noget hår her i morgen"
"Det ville være mærkeligt"
"Ja det er rigtigt"

Hun får mig altid til at blive i godt humør, og kan hjælpe mig med at se det bedste i rigtig mange ting. 

Vi griner på en måde jeg aldrig har oplevet før. Vi har opture og nedture, men støtter hinanden gennem det hele. Jeg har snart kendt hende i 3 år og indenfor de sidste 9 måneder har jeg fået en veninde, jeg havde aldrig troet det kunne lade sig gøre at have det sådan sammen med en person der ikke er i min familie. 

Og det at vi har en fælles humor er i virkeligheden grundstenen i vores venskab, og folk forstår den ofte ikke rigtigt, men når man har det så sjovt som vi har, er det i bund og grund ligemeget.... Overskriften på dette indlæg symboliserer vores humor ret godt.


Til Mia:
Vi har lavet en aftale da vi var på Langeland;
"Det ville være så meget nemmere hvis vi bare var søstre, så ville vi altid holde sammen som familie, fra nu af er vi søstre"

Jeg har tænkt mig at holde dig fast til den aftale....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar