onsdag den 14. september 2011

Når man fyrer den af i Faxe






WOOP WOOP folkens, kom i går tilbage fra en lukzzz tur til Faxe!


Jeg var afsted med min klasse 1w og så 1u, vil ærligt indrømme at jeg glædede mig forfærdeligt. 


Turen startede med en 1,5 times bustur. Aldrig har jeg ædt så mange chokoladekiks. 


Havde også en vild samtale om musik med min veninde Martina. Efter vores samtaler gik det op for os begge at to sange man skal kunne lyric'en til er disse:
http://www.youtube.com/watch?v=5H1sqXNZkbE
http://www.youtube.com/watch?v=-bBVdpeeUBM


Efter vi med trætte øjne, chokoladekiks krummer og højt humør steg af bussen, kom turen til at vi skulle på Faxe Geohistorisk museum og Faxe Kalkbrud (ved ikke hvad det er de har i faxe med at skulle sætte deres bynavn foran ALTING...) 


Om Faxe Geohistorisk museum og vores kære guide (Svend-Aage Andersen) kan jeg kun sige at jeg aldrig har oplevet passion for sten i en sådan grad.... 


Efter en meget lang historie om den der sten, dengang, du ved... Tog vi til Faxe kalkbrud hvor en god time blev brugt på, at flække sten, kigge på sten, få sten i hovedet, sidde fast i sten, grine af sten og blive begejstret over en speciel sten. Jeg fik nok af sten.


Men efterfølgende havde vi en luksus aften, med gode spil og lege, pigehygge og vandring i Faxe's diverse butikker (chips, romkugler og genbrugsforretning). 


Og efter denne tur føler jeg mig meget tættere på mange af dem fra min klasse og jeg er kommet til at holde af rigtig mange af dem.


Faxe er the shit

Ingen kommentarer:

Send en kommentar