fredag den 9. september 2011

Et sted skal man jo starte..


Hej allesammen!

Det her er min første blog! Man skal jo starte et eller andet sted, så jeg vil starte med en lille introduktion af mig!

Mit navn er Caroline og jeg er 16 år gammel.
Jeg er lige startet på Gammel Hellerup Gymnasium og den første uge på gym var nok noget af det hårdeste jeg nogensinde har oplevet. Men nu, efter tre uger er jeg ved at falde til, jeg holder allerede rigtig meget af mine klassekammerater. På mandag står den på introtur og glæder mig til at lære alle fra min klasse endnu bedre at kende!

Før det gik jeg på en lille skole i Lyngby og havde de bedste år af mit liv på den skole og med de mennesker jeg gik i klasse med! Jeg går til kor i min fritid og bruger ellers al min tid på at se alle de mennesker som jeg ikke ser hver dag!

Jeg glæder mig til mit fremtidige "blogger liv" og håber der er en eller anden ude i verden der lægger mærke til min blog!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar