søndag den 11. september 2011

Når man bliver tyk af at have en sød søster.



Jeg elsker mennesker der virkelig føler for noget, elsker at se dem være absorberet i en eller form for udfoldelse, elsker at høre dem tale om denne kilde til glæde som de har fundet. 

Jeg kan godt lide at bruge tid med sådanne personer, deres energi og lyst til fremskridt inspirerer mig. 

Min lillesøster er et af de mennesker der har en passion. 
Jeg er dog ikke kun i familie med en person der elsker en-hvilken-som-helst-ting. Nej jeg er et af de heldige mennesker der er i familie med en ægte "kage-bagnings-elsker".

Som devoted kage-spiser, selv før min lillesøster udviklede lysten til at lave kage i den grad som hun gør nu, er det dog hårdt for vægten, at der hver dag bliver sat en ny udsøgt kage på bordet. 

Og HALLO face-it, der er altid en eller grund til at spise kage/"tage bare et lille stykke til":

"Jeg har haft en hård dag i skolen" 
"Doh det er fredag" 
"Nogle gange skal man vel forkæle sig selv" 
"Ej chokoladekage er altså min yndlings"
"Ej vanilje muffins er bare min næst-yndlings" 
"Ej gulerodskage er bare min tredje yndlings" 
Etc.

Så når jeg kan se på min søsters skumle blik at det snart er "kage-tid" får jeg en trang til at smutte ud og løbe, eller tage en tur i Fitnessworld bare for at kunne føle mig bedre tilpas med at "tage bare et lille stykke til".

Så i dag står den på en gang Step og varm æblekage med flødeskum. 

Tak for kaffe!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar